Consejo Regulador del Cava Consejo Regulador del Cava

Oportunitats per a augmentar la percepció de valor del vi a través de l’embalatge

El passat dilluns 17 de juny, Saika Pack, una de les companyies líder a Espanya en la fabricació de packaging per al sector del Cava, va organitzar de la mà de la Confraria del Cava, una ponència d’especial interès per a molts membres de la Denominació d’origen Cava, en la qual va presentar un estudi sobre com influeix l’embalatge en la percepció del valor d’un vi.

Julián Montal, director general de Saica Pack Iberia, i Luís Garcia, director comercial de la companyia, van presentar aquest estudi que se centra en els atributs del format, suport i imatge de l’embalatge, a través de la visió del productor, dels canals de distribució i del consumidor. Tot això, per entendre com aquests patrons influeixen en la percepció del valor final del producte, en aquest cas del Cava.

Es tracta d’un dels primers estudis a identificar els patrons de decisió dels consumidors i la influència del disseny, del packaging i l’embalatge de les ampolles de Cava. Sens dubte, un estudi que podrà contribuir a elaborar les futures estratègies de màrqueting per a algunes marques.