Consejo Regulador del Cava Consejo Regulador del Cava

El Cava il·lumina cada àpat aquest estiu

Amb la celebració de Sant Joan, la nit més curta de l’any a l’hemisferi Nord i la més llarga al Sud,  i l’inici del solstici d’estiu, la D.O. Cava llança una campanya estiuenca amb un nou vídeo.

Des de fa molts anys es manté la tradició de brindar amb Cava a la revetlla de Sant Joan. Aquest any no serà diferent, encara més en aquesta fase de sortida del període de confinament quan les ganes de compartir bons moments són més que moltes. El fet de tornar a celebrar és un desig de tots, un moment esperat i l’efervescència de les bombolles del Cava esdevé un sinònim de felicitat.

La campanya, realitzada juntament amb l’agència Mccan, batejada amb l’eslògan ‘Denominació d’Origen Cava, Il·lumina cada àpat’, es brinda a reposicionar la marca Cava com un element essencial que eleva qualsevol experiència gastronòmica i a deixar enrere els durs moments d’un any especialment difícil per la COVID-19. La versatilitat del Cava és inigualable i un privilegi per a aquells a qui els agrada gaudir del menjar.

Així doncs, la D.O. Cava, amb la voluntat de contribuir a trencar l’estacionalitat del consum de Cava, s’ha proposat marcar un canvi de percepció, i ho fa posant en valor aquest escumós de qualitat elaborat seguint el mètode tradicional. Els objectius principals d’aquest reposicionament se centren a potenciar el consum de Cava de forma habitual com acompanyant de qualsevol classe de menjar, ampliant tant el seu públic objectiu com els seus moments de consum.

Hi ha petits grans detalls que marquen la diferència i en aquest cas acompanyar un menjar amb una deliciosa copa de Cava enalteix el potencial de cada aliment, originant un autèntic festival al paladar. Una fusió única de sabors que marquen la diferència i faran d’aquest un moment inoblidable.

El perfil afruitat del Cava i la temperatura freda ideal de servei, encaixen a la perfecció amb l’estiu. Una opció ideal que destaca per la seva qualitat i versatilitat.

D’aquesta forma, es fa especial incidència a l’apropament a un públic més jove i, segons la Directora de Comunicació de la D.O. Cava, Patrícia Correia, “presentar al Cava com una opció accessible del dia a dia, que eleva tant l’experiència com qualsevol àpat”.